Our Blog

News & Events
You are here:

Učenici Year 10 razvijaju veštine kritičkog pisanja kroz interdisciplinarni pristup

School stories

Na nedavno održanom interdisciplinarnom času nastavnik globalnih perspektiva Miloš Slavković i nastavnica engleskog jezika Ljubica Pavasović zajednički su radili na tome da pomognu učenicima Year 10 da razviju jače akademske veštine pisanja povodom ispita koji ih očekuju. Fokus časa bio je na strukturisanju proširenih odgovora, s posebnim osvrtom na pitanje broj četiri na ispitu iz…

Read Article

Nika Varga deli svoje iskustvo kako bi podigla svest o životu u Africi

School stories

Učenici Lower Secondary programa nedavno su imali priliku da prisustvuju nizu inspirativnih prezentacija koje je održala njihova drugarica Nika Varga. Ono što je ove susrete učinilo posebno značajnim jeste činjenica da nisu bili deo školskog zadatka. Nika je na sopstvenu inicijativu odlučila da podeli lično iskustvo nakon nedavnog putovanja u Afriku. Dirnuta razlikom između svakodnevnog…

Read Article

Interdisciplinarna lekcija koja kombinuje digitalne medije i engleski jezik

School stories

Učenici Year 12 nedavno su učestvovali u zanimljivoj interdisciplinarnoj nastavi koju su zajednički vodile nastavnica Lora Mitić (Digital Media and Design) i nastavnica Mina Stamenković (Engleski jezik). Čas je osmišljen tako da odgovara ispitnim zahtevima oba predmeta, ističući snažnu povezanost između umetničkog izraza i jezika. U okviru predmeta Digital Media and Design učenici kreiraju projekte…

Read Article

Učenici Year 10 osvajaju svet reklama kroz kreativni projekat

School stories

U okviru interdisciplinarnog projekta „Kreiranje reklama” učenici Savremene gimnazije imali su priliku da zakorače u svet marketinga i oglašavanja kroz istraživački i kreativni rad u timovima. Cilj projekta bio je da učenici razviju ključne veštine potrebne za savremeno tržište – od osmišljavanja marketinških poruka do vizuelnog oblikovanja reklama i javnog nastupa. Tokom projekta učenici su…

Read Article
Register
Upis za generaciju 2025/26. je u toku! Prijavite se ovde »