Da bi pomogli učenicima iz Year 8 da bolje razumeju emocije, na času Soft Skills održana je radionica o prepoznavanju emocija. Vođena od strane Lare Filipović, školske psihološkinje, radionica je održana uz pomoć Nede Semiz, kao i nastavnice koja predaje Soft Skills, Marije Panić.
Cilj radionice bio je da pomogne učenicima u razumevanju emocija i izraza lica, prevazilazeći kulturne barijere. Fokus je bio na empatiji kako bi se učenici opremili veštinama za bolje povezanje s drugima.
Interaktivno učenje: Istraživanje univerzalnog jezika emocija
Tokom prezentacije, učenici su istraživali univerzalni jezik emocija, pažljivo proučavajući izraze lica koji se razumeju širom različitih kultura. Vođena od strane psihološkinje, radionica je podstakla interaktivno učenje, omogućavajući učenicima da identifikuju suptilne znakove i razumeju različite emocije koje utiču na ljudsku interakciju.
Ova radionica usklađena je sa nastavnim planom predmeta Soft Skills, koji teži celovitom razvoju i kompetencijama potrebnim za međuljudske odnose.
Radionica je pružila učenicima alate korisne za društvene interakcije i podstakla empatiju i saosećanje. Bolje razumevanje ljudskih emocija pomaže učenicima da se snalaze u odnosima, kako u školi, tako i van nje.