School stories

Kao deo svetske obrazovne zajednice koja osvaja akademske vrhove primenom najkvalitetnijih dostupnih programa, International School se našao među drugim internacionalnim školama u obrazovnom magazinu International Admissions Bulletin.

 

Deo globalne obrazovne zajednice

Kvalitet International Schoola leži najpre u činjenici da su je akreditovale eminentne obrazovne institucije i organizacije koje uživaju jedinstven ugled i svetsku priznatost – Cambridge International i International Baccalaureate, zbog čega je International School u prilici da deci u Srbiji ponudi obrazovanje svetskog ranga i najsavremenije uslove za školovanje i zbog čega je i zaslužila da se nađe na stranama ovog časopisa.

International Admissions Bulletin, čiji je cilj promovisanje i bolje predstavljanje svetskih škola koje se izdvajaju kvalitetom, revnošću i jedinstvenošću, uređuje Robin Berting, koji ima 15 godina iskustva u službama za upis pri međunarodnim školama u Švajcarskoj, Belgiji, Španiji i Koreji. Časopis izdaje i besplatno distribuira Faria Education Group, vodeći provajder softvera za internacionalne škole u svetu. Sve o internacionalnim programima i školama koji ih primenjuju širom sveta, među kojima je i International School, saznajte u ovogodišnjem broju ove respektabilne publikacije.

Po čemu je internacionalno obrazovanje posebno?

Direktorka International Schoola je govorila o specifičnosti internacionalnog obrazovanja, po čemu se ono izdvaja, zašto je za učenike značajno i po čemu se državne škole koje sprovode tradicionalan program razlikuju u odnosu na International School, koji je deo globalne obrazovne zajednice i koji sprovodi standardizovane svetske obrazovne programe.

Ona je najpre istakla da je ta razlika pre svega u količini predmeta, kao i da tradicionalno obrazovanje i internacionalno obrazovanje imaju potpuno različite perspektive, a samim tim i realizaciju. U tradicionalnim obrazovnim sistemima deca uče više različitih predmeta, što doprinosi njihovoj svestranosti, ali mana takvog programa je što onemogućava produbljivanje tih znanja usled brojnosti predmeta. S druge strane, internacionalno obrazovanje odlikuje manji broj predmeta koje učenici studiozno izučavaju, i to ne tradicionalnim metodama frontalne nastave, već istraživanjem, analizom i samostalnim pronalaženjem rešenja kroz problemske zadatke koji su pravi intelektualni izazov.

Podsticajno i podržavajuće okruženje, maksimalno responzivni i visoko stručni profesori koji su pritom izvrsni pedagozi, sveobuhvatan program koji deci omogućava sticanje svestranih znanja i veština koji predstavljaju obrazovanje za 21. vek, negovanje specifičnih talenata učenika i njihovih interesovanja, upotreba najsavremenije tehnologije koja nastavu podiže na viši nivo i umnogome olakšava i obogaćuje obrazovne procese samo su neki od faktora koji International School čine idealnim okruženjem za školovanje i razvoj vašeg deteta.

Razvoj kritičkog mišljenja umesto suvoparnog učenja i memorisanja informacija

International School nastoji da kod učenika razvije kritičko mišljenje i snalaženje u problemskim situacijama, što je naročito važno učenicima koji planiraju internacionalnu akademsku karijeru, a takvi su u većini.

Problemski orijentisana nastava izgrađuje kod učenika International Schoola mindset naučnika, koji su u stanju da kritički misle i interpretiraju zaključke do kojih su samostalno došli, koji su opremeljeni znanjima potrebnim za 21. vek i spremni za buduće akademske izazove.

Uz to, učenici International Schoola unapređuju svoje socioemocionalne kompetencije usled brojnih projekata i zadataka koji zahtevaju timski rad i razvijenu kooperativnost i solidarnost kod učenika.

Internacionalno obrazovanje za svet koji se menja velikom brzinom

Rapidne promene koje odlikuju savremeno doba sve nas, a naročito decu koja se trenutno nalaze u školskom sistemu i koju tek očekuje razvoj profesionalne karijere, stavljaju u poziciju da stičemo relevantna znanja, da se snalazimo u savremenim tokovima i konstantno unapređujemo svoje kompetencije. Zbog toga je potrebno da škola bude učenicima upravo takvo okruženje, gde će oni steći neophodna znanja, učiti na inovativan i savremen način i koja će kod njih izgraditi sistem vrednosti usmeren na kontinuiran razvoj, usavršavanje i unapređenje.

Članak o International Schoolu u ovogodišnjem obrazovnom magazinu International Admissions Bulletin zaključen je na sledeći način:

„Internacionalno obrazovanje podrazumeva da nas proces usvajanja znanja motiviše da izađemo u svet i tragamo za informacijama, znanjem i veštinama u svom fizičkom i digitalnom okruženju. U svetu koji se menja velikom brzinom, internacionalno obrazovanje, inovativan pristup nastavi i upotreba najsavremenijih obrazovnih tehnologija nam omogućavaju da ostanemo verni svojoj krilatici i budemo stvarno drugačiji, kako u Srbiji tako i u inostranstvu.”

Ceo tekst o International Schoolu možete pogledati OVDE.