U okviru nastave iz biznisa učenici Year 10 imali su izazov da razviju biznis-planove, koji podrazumevaju različite aspekte kao što su prezentacije, veb-stranice i prisustvo na društvenim mrežama. Učenici su uložili mnogo truda i pokazali izvanredan timski rad, kreativnost i inovativnost na delu.
Rad u grupama i udruživanje veština, znanja i različitih perspektiva omogućilo im je da kreiraju izvanredne biznis-planove. Svaki učenik je pokazao svoje jedinstvene talente, doprinoseći na taj način ukupnom razvoju ovih planova.
Kroz grupnu saradnju učenici su jedni drugima dali konstruktivne povratne informacije, unapredili svoj sadržaj i podržavali jedni druge u prevazilaženju treme tokom prezentacije. Rezultat je bio niz zanimljivih prezentacija koje su prikazale njihove inovativne poslovne koncepte.
Učenici su uložili sve napore da impresioniraju svoje nastavnice i vršnjake
Učenici su ozbiljno shvatili zadatak – njihovi biznis-planovi bili su veoma profesionalni. Uložili su sve napore da impresioniraju svoje nastavnice Tatjanu Vilček i Mariju Milić, kao i svoje vršnjake. Shvatajući moć društvenih mreža kao alata za širenje poslovanja, potrudili su se da njihove kompanije budu prisutne na platformama kao što su Instagram i Facebook. Razvili su zanimljiv sadržaj, uključujući zadivljujuće vizuelne elemente i informativne objave, kako bi privukli i angažovali svoju ciljnu publiku. Ali to nije sve – iskoristili su svoje tehničke veštine i kreativnost da kreiraju veb-stranice usklađene sa njihovim poslovnim ciljevima, efikasno predstavljajući identitet svog brenda i pružajući relevantne informacije potencijalnim kupcima.
Značaj timskog rada, efektivne komunikacije, prilagodljivosti i inovativnosti u svetu poslovanja
Iako su svi timovi pokazali izuzetnu posvećenost i naporan rad, neki od njih su se ipak istakli: kompanija „Donti” (Timea Turo i Andrej Fekete), koja pravi igračke za pse od recikliranog materijala, i kompanija „StatCo” za obradu podataka (Mattia Vuk Nicoli). Odlično su se pokazali Eo Stojadinović i Blagoje Tofilovski sa kompanijom „Electrified”, ali i Jovana Ignjatović i Sergej Jamšek i njihov „E-ScooterGo”. Moramo pomenuti i tekstilni biznis „LAS” Vladice Vukić, Jakše Medana i Vukašina Davidovića, kao i „Poppy travels” Vuka Milutinovića, Ivone Šćepanović i Darije Slomić. Lower Secondary učenici takođe su učestvovali u ovom projektu, kome su doprineli svojim originalnim idejama, a posebnu pažnju privukla je Sara Janjanin sa kompanijom „Happy Letters”.
Posvećenost i saradnja učenika International Schoola u ovom projektu nagrađene su ne samo adekvatnim ocenama već i neprocenjivim iskustvom iz stvarnog sveta. Tokom ovog projekta učenici su iz prve ruke saznali koliki je značaj timskog rada, efektivne komunikacije, prilagodljivosti i inovativnosti u svetu poslovanja. Ove veštine će im nesumnjivo dobro poslužiti u budućim poslovnim nastojanjima, osnažujući ih da sa samopouzdanjem iskoriste prilike koje im se budu ukazale.