Interdisciplinarni časovi učenicima omogućavaju da uče tako što uspostavljaju veze između ideja i koncepata iz različitih disciplina. Učenici koji uče na ovaj način su u stanju da primene znanja stečena u jednoj disciplini na drugu, produbljujući iskustvo učenja. Prvi interdisciplinarni čas u ovoj školskoj godini održan je učenicima iz programa Lower Secondary, kojima je, do sada, ovakav način učenja bio nepoznat.
Nastavnice srpskog i španskog jezika, kao i nastavnica koja predaje Art and Design, održale su interdisciplinarni čas učenicima iz razreda Year 8 i Year 9. Učenici su imali zadatak da napišu reči na španskom i srpskom jeziku, da uporede njihov koren i otkriju njihovo latinsko poreklo, a bavili su se i uočavanjem morfosintaksičkih sličnosti. Crtali su i portrete i opisivali ih na srpskom kako bi vežbali usmeni govor.
Ovo je bila odlična prilika da učenici usavrše veštinu povezivanja različitih predmeta. Ovakvi časovi će učenike pripremiti da znanje iz jedne predmetne oblasti primene na drugu ili uporede sa znanjem iz druge oblasti.