Imali smo prvi interdisciplinarni čas u ovoj školskoj godini i jedva čekamo sledeći! Učenici Year 10 koji slušaju biologiju i hemiju su u ponedeljak, 20. septembra, imali interdisciplinarni čas iz ova dva predmeta i sigurni smo da im je prijao ovaj malo drugačiji čas.
Iako je prvobitno bilo zamišljeno da čas bude održan napolju, vremenski uslovi su imali druge planove, pa je nastavnica biologije Nadežda Golubović morala da krene u nesvakidašnju poteru za biljkama na Vračaru. Nakon što je ubrala odgovarajuće biljke, okupila je učenike u školskom restoranu i podelila ih u sedam grupa.
Kako učimo u International Schoolu? Iskustveno i kolaborativno, a nadasve kreativno
Učenici su dobili deset uzoraka biljaka da ih klasifikuju i imenuju. Morali su da urade biološku skicu uzoraka i da biljke pronađu u posebnoj knjizi da bi videli gde im je mesto. Učenici biologije su učenicima hemije objasnili proces klasifikacije kako bi oni koji polažu hemiju mogli da naprave novi sistem koristeći svoje znanje iz hemije. Učenici su sarađivali i jedni drugima pomagali u imenovanju uzoraka. Nakon što su završili sa praktičnim radom, učenici su imali zadatak za koji su morali da koriste izrađene skice i stečeno znanje.
Ovaj interdisciplinarni čas biologije i hemije u International Schoolu predstavlja jedan od najpouzdanijih načina da učenici zaista usvoje određena znanja iz oblasti koja je predmet proučavanja.
Pitate se zašto?
Zato što se na International Schoolu vodi računa o motivaciji učenika, a učiniti učenje interesantnim, interaktivnim i kreativnim je jedan od najvažnijih faktora motivacije, koji je preduslov da učenici uče sa zadovoljstvom. A naročito nam je drago što su imali priliku da uče jedni od drugih, jer se u International Schoolu trudimo da takve prilike stvaramo što više!