U četvrtak, 26. 5, tokom drugog dana prestižne IEEE konferencije „ZINC 2022”, prezentovani su naučni radovi istraživača i nastavnika iz LINK edu Alliance, a deo ovog tima bila je i profesorka International Schoola Marija Panić.
Profesorka Marija Panić je zajedno sa kolegama iz obrazovnih ustanova LINK edu Alliance učestvovala u izradi i prezentaciji rada pod nazivom „Unity of Experience in Digital Marketing: The Example of the Gaming Company Fnatic”, koji se bavi odnosom onlajn-igara i digitalnog marketinga na primeru kompanije „Fnatic”.
Snažan uticaj onlajn-igara i e-sporta na digitalni marketing
Rad govori o tome da su onlajn-igre i e-sport (tj. takmičarske video-igre) brzo modifikovali stanje digitalnog marketinga.
S obzirom na to da industrija igara tek treba da se razvija u godinama koje dolaze, opstanak brendova u budućnosti digitalnog marketinga zavisiće od njihovog ulaganja u ovo tržište, koje stalno raste i menja se. Pošto su profesionalna sportska takmičenja odložena ili pauzirana tokom 2020. godine zbog pandemije virusa COVID-19, e-sport je razočaranim vatrenim fanovima sporta ponudio zanimljivu alternativu.
Tako je kompaniji „Fnatic” i drugim sličnim kompanijama omogućeno dalje širenje u ponudi e-usluga.
Ipak, iako je e-sport postao popularan prethodnih godina, onlajn-takmičenja i prvenstva tek treba da dostignu nivo uspeha koji imaju tradicionalni sportovi.
Naučna istraživanja koja su rezultirala promocijom dva pomenuta rada sprovedena su u okviru Centra za naučnoistraživački rad i izdavačku delatnost Instituta za moderno obrazovanje LINK edu Alliance.