School stories

Klub „Mindfulness” jedan je od najpopularnijih klubova u International Schoolu, jer primenom raznih mentalnih tehnika naši učenici unapređuju svoj raspon pažnje, motivaciju i fokus, oslobađaju se stresa i lakše im je da postignu dobre rezultate na ispitima, ali i da se pripreme za različite stresne situacije koje ih čekaju u daljem obrazovanju i karijeri.

 

„Mindfulness” – prvi samit u organizaciji nastavnice i učenika International Schoola

Pošto učenici International Schoola sa velikim interesovanjem i voljom učestvuju u sekciji „Mindfulness”, nastavnica globalnih perspektiva i vođa ovog kluba odlučila je da na platformi „eTwinning” predstavi i promoviše projekat „Mindfulness in teaching” kako bi ovaj pristup u nastavi proširila i na međunarodni nivo.

Razvoj socioemocionalnih kompetencija kroz projekat „Mindfulness in teaching”

Nastavnica je smatrala da „mindfulness” može da pomogne učenicima, naročito u vreme pandemije, u razvoju socioemocionalnih kompetencija, koje su podjednako važne kao i akademska postignuća. Partneri International Schoola postale su škole iz Belgije, Litvanije i Turske. Nastavnici su sarađivali poslednjih meseci i zakazali samit za 9. decembar, na kome su se sastali i svi učenici.

Domaćin onlajn-samita „Mindfulness in teaching” bila je nastavnica globalnih perspektiva, a učenici su učestvovali u diskusiji i podelili svoja iskustva. Bila je to sesija u kojoj je do 40 učesnika, koji su uživali u diskusiji, otvoreno govorilo o svojim iskustvima i razlozima da se prijavi za projekat. Ovo je bilo veličanstveno iskustvo u kome su učenici i nastavnici podelili pozitivnu energiju i ciljeve projekta.

Interkulturalni dijalog za interkulturalnu svest

Tokom jednočasovne sesije, učenici International Schoola Mateo McCoy, Tijana Šimšić, Maja Vučković, Ana Kovač, Mia Aleksić i Jelena Parmak delili su svoja iskustva sa učenicima iz partnerskih škola. I učenici i nastavnica sa nestrpljenjem iščekuju sledeći samit kako bi se osvrnuli na dosadašnji rad i primenu ovakvog pristupa u nastavi.

Učenici International Schoola naviknuti su da teže napretku i razvoju, i baš zbog toga postaju kvalitetni ljudi koji s vremenom i sazrevanjem sve više napreduju. Pokazali su interkulturalnu svest, kao i veliku toleranciju i asertivni vid komunikacije. Štaviše, interkulturalna razmena im je pomogla da shvate da smo svi isti, sa istim iskušenjima i izazovima u savremenom svetu.