Znate već da su časovi u International Schoolu sinonim za inovativnost i kreativnost i da ih zbog toga učenici obožavaju.
Međutim, da li ste znali da su učenici International Schoola ponovo imali jedan takav čas, koji je profesorka jedva privela kraju jer su učenici želeli da još traje? Samo u International Schoolu učenici traže produžetke časova jer im je isuviše zanimljivo da bi trajali samo 45 minuta!
Menadžment projekata za razvoj organizacionih veština i kompetencija
International School je škola u kojoj se profesori trude da učenici kroz nastavu razvijaju tzv. „meke” veštine, koje će im koristiti i inače u životu, a ne samo na budućim studijama i poslu.
S obzirom na to, profesorka biznisa se potrudila da učenici učeći o projektnom menadžmentu razvijaju i brojne veštine, poput organizovanosti, efikasnog upravljanja vremenom i resursima, timskog rada, evaluacije i samoevaluacije, postavljanja ciljeva i poštovanja rokova za njihovo ispunjenje.
Upravljanje projektima je jedna od onih široko primenljivih veština, jer podrazumeva sintezu svega navedenog. Zbog toga je čas biznisa na kojem učenici razvijaju te veštine i te kako koristan, pogotovo kada profesor osmisli čas na kreativan način i učini ga dodatno zanimljivim.
Zanimljivo učenje je najbolje učenje
Učenici Year 13 učili su o projektnom menadžmentu pomoću vizuelnih sredstava, pa su zahvaljujući časovima biznisa uspeli da kreiraju dijagram koji predstavlja metodu kritičkog puta za identifikaciju zadataka za kompletiranje projekata, kao i za procenu zakazivanja različitih projektnih aktivnosti.
Kretanjem kroz dijagram koji su učenici predstavili u učionici, naši projektni menadžeri obnovili su svoje znanje iz projektnog menadžmenta, pripremili se za predstojeće ispite, ali i još jednom pokazali kako čas biznisa u International Schoolu može angažovati učenike i biti im inspirativan.