Učenici International Schoola su u sredu, 21. aprila, upoznali Aleksu i Filipa, studente Ekonomskog fakulteta koji su im pružili uvid u to kako izgleda studiranje na ovom fakultetu. Takođe su predstavili i internacionalni program ovog fakulteta, koji je nastao u saradnji sa London School of Economics.
Potencijalne opcije zanimanja
Aleksa i Filip, učenici završnih godina Ekonomskog fakulteta i London School of Economics, prezentovali su našim učenicima programe oba fakulteta i mogućnosti koje pružaju – iz svoje studentske perspektive. Na ovom predavanju učenici su saznali da, pored stručne prakse tokom studiranja i brojnih mogućnosti za zaposlenje posle završetka studija, na Ekonomskom fakultetu oni mogu da steknu i dualnu diplomu koja je priznata i kod nas i u svetu.
Kako je ulaganje u znanje najznačajnija investicija, učenici International Schoola dobili su važne informacije o tome kako je moguće biti edukovan u našoj zemlji po najvišim standardima obrazovanja. London School of Economics je širokoj stručnoj javnosti poznat i po fantastičnim programima koje nudi, programima stipendiranja, stručnoj praksi i mogućnosti razmene studenata tokom školovanja.
Učenicima je ova prezentacija bila veoma korisna
„Danas sam naučila mnogo o programu London School of Economics, koji nudi Ekonomski fakultet. Količina informacija koje su nam predavači preneli obimna je i vrlo korisna, a nama, učenicima, informacije su jasno istaknute, na izuzetno zanimljiv i zabavan način. Aleksa i Filip ne samo da su održali neverovatno predavanje već su nas i ohrabrili da razmišljamo o svojoj budućnosti i da uzmemo u obzir London School of Economics kao potencijalnu opciju koja je vrlo korisna i koja otvara vrata različitim mogućnostima. Divno je videti mlade, ambiciozne i pametne ljude koji žele da izvrše veliki uticaj na našu ekonomiju i naprave promene koje će kasnije dovesti do ogromnog uspeha. Na mene su ostavili snažan utisak, a LSE posmatram sa jasnim stavom, bez sumnje. Još jednom, hvala vam na neverovatnoj prezentaciji i pruženoj prilici”, izrazila je svoje mišljenje Teodora Obradović, učenica Year 11.