U okviru predmeta Travel and Tourism učenici iz Year 12 nedavno su posetili prestižni hotel sa pet zvezdica kako bi stekli neposredan uvid u menadžment luksuznih hotela.
Praktičan uvid u korporativne usluge i konferencijske kapacitete luksuznog hotela
U pratnji svoje nastavnice Tatjane Vilček učenici su se fokusirali na konferencijske kapacitete i korporativne usluge hotela, produbljujući svoje razumevanje standarda ugostiteljske industrije.
Tokom posete učenike je srdačno dočekao menadžer sektora smeštaja, koji im je predstavio načine na koje hotel zadovoljava potrebe korporativnih klijenata. Obišli su sofisticirane konferencijske sale hotela, opremljene vrhunskom audio-vizuelnom tehnologijom, udobnim sedištima i fleksibilnim rasporedima prilagođenim različitim zahtevima događaja. Menadžer je objasnio koliko je tehnologija, poput brzog Wi-Fi interneta i alata za video-konferencije, ključna za unapređenje ukupnog iskustva gostiju.
Učenici su takođe saznali o prilagođenim uslugama hotela, uključujući podršku u organizaciji događaja i prilagođene opcije keteringa, koje igraju ključnu ulogu u kreiranju nezaboravnih iskustava za klijente. Strateška lokacija hotela u blizini poslovnih četvrti i centra grada dodatno povećava njegovu privlačnost kao destinacije za korporativne događaje.