Učenici Year 10 imali su priliku da iz prve ruke istraže strukturu srca i pluća tokom časa biologije. Ovo praktično iskustvo osmišljeno je kako bi im pomoglo da se bolje pripreme za Assessment Week, produbljujući njihovo razumevanje ovih vitalnih organa i njihove međusobne povezanosti.
Kroz disekciju učenici su mogli da prepoznaju delove organa koje su do tada videli samo u udžbenicima, čime su dodatno učvrstili svoje teorijsko znanje kroz praktično posmatranje. Posebno ih je fascinirala čvrstina određenih delova srca, jer su videli da su, iako deluju nežno, zapravo veoma jaki i izdržljivi.
Školski psiholog Lara pomogla je nastavnici Nadeždi u demonstraciji pravilnih tehnika za rukovanje materijalima.
Ovakav interaktivni pristup učenju ima ključnu ulogu u naučnom obrazovanju, omogućavajući učenicima da se na dublji način povežu sa gradivom. Kombinujući teoriju i praksu, ne samo da jačaju razumevanje bioloških koncepata već i razvijaju važne veštine u vezi sa posmatranjem i rešavanjem problema, koje će im koristiti u budućnosti.