Učenici International Schoola znaju koliko je promocija važna u marketing miksu, zato su odlučili da primene svoja znanja o pozicioniranju proizvoda i repozicioniranju lokalnih brendova čije su nam reklame već poznate.
Nastavnica biznisa, Tatjana Vilček, dala je jednostavan zadatak – kreiranje reklame za lokalni brend sa kojim su naši učenici već upoznati. Svaka grupa učenika izabrala je jedan proizvod iz kutije sa proizvodima i započela mozganje kako taj proizvod najbolje predstaviti.
Evo začkoljice! Budući da su učenici bili vrlo kreativni i nestrpljivi da predstave svoje marketinške veštine, nastavnica biznisa je od ovog zadatka napravila takmičenje. Svi nastavnici u International Schoolu su učestvovali sa svojim glasom.
Reklame su učinile da poželimo da okusimo nešto slatko, učenici su nas nasmejali, pevali smo zajedno sa njima, a nastavnici su uživali u kreativnim idejama i prezentacijama.
Bilo nam je teško da izaberemo, ali svi nastavnici su se potrudili i konačno odlučili o prvom, drugom i trećem mestu!
Reklama za čokoladicu „Životinjsko carstvo” koju su napravili učenici Year 10 Mina Pavlović, Grigor Pantelić, Luka Stojković i Nicolas Bertolotti vratila nas je u detinjstvo, ali i nasmejala. Pogledajte je i prenesite nam svoje utiske!
Poznati lokalni brend „Chips Way” upravo je dobio novu reklamu! Učenici Year 10 Sergije Stojanović Louis, Helena Čalić, Mia Aleksić i Andrea Vukčević stvorili su remek-delo! Pored toga, muziku je komponovao i izveo naš učenik Sergije Stojanović Louis. Pogledajte reklamu i spremite se za oduševljenje!
Učenici Year 12 Mia Van Doren, Sara Novaković, Sofija Sremčević i Nikola Borjan iskoristili su svoje digitalne veštine za kreiranje neverovatne reklame za najpoznatiji slatkiš – „Bananicu”! Videvši ovaj oglas, svi nastavnici su poželeli neki slatkiš i kladimo se da ni vi nećete moći da odolite kada vidite reklamu.
Jedva čekamo da vidimo više ovakvih takmičenja u budućnosti!