Year 8-2 i Year 9 učenici nedavno su učestvovali u uzbudljivom interdisciplinarnom času koji je spojio predmete Science i fizičko vaspitanje, pod vođstvom nastavnika Maje Milosavljević i Aleksandra Ernjakovića. Cilj aktivnosti bio je da se učenicima omogući da na dinamičan, zanimljiv i upečatljiv način ponove nastavnu jedinicu pod nazivom “Space”.
Umesto tradicionalnog časa za obnavljanje gradiva, učenici su koristili dobro poznatu igru Twister kako bi proverili svoje znanje. Uz svaki pokret koji bi napravili na Twister prostirci, morali su da odgovore na pitanje vezano za gradivo – istovremeno izazivajući svoje razumevanje naučnih pojmova i fizičku koordinaciju.
Ovakav neuobičajen pristup obnavljanju gradiva pokazao se kao zabavan i efikasan. Kombinovanjem pokreta i prisećanja naučenog sadržaja, učenici su bili fokusiraniji, motivisaniji i aktivnije uključeni u proces učenja. Aktivnosti poput ove doprinose boljem pamćenju, povećavanju angažovanost učenika i podstiču timski rad, brzo razmišljanje i rešavanje problema.
Ovaj interdisciplinarni čas pokazao je kako kreativne nastavne metode mogu pretvoriti učenje u prijatno iskustvo, ukazujući na to da se nauka može istraživati ne samo u učionici, već i kroz kretanje, igru i saradnju.


