School stories

Prvi dan škole u International Schoolu, održan 2. septembra, protekao je prijatno i u znaku novog početka, kako među učenicima, tako i među zaposlenima. Učenici Year 7, Year 8 i Year 9 sa osmesima su dočekali novu školsku godinu, nestrpljivo iščekujući sve ono što sledi – puno zabave, novi izazovi i razna znanja koja će steći.

Učenici oduševljeni okruženjem

Posebno su istakli zadovoljstvo zbog internacionalnog okruženja, kao i zbog pristupa nastavnika koji im pomaže da se bolje povežu sa ostalim učenicima. Engleski jezik, koji je primarni jezik nastave, doprinosi njihovom osećaju pripadnosti globalnoj zajednici. Učenici se raduju razmeni ideja i učenju o različitim kulturama kroz svakodnevne interakcije sa vršnjacima iz raznih delova sveta.

Pozitivna očekivanja direktorke Tatjane Vilček

Direktorka škole, Tatjana Vilček, sa optimizmom gleda na ovu školsku godinu. „Veoma sam uzbuđena jer ove godine upisujemo veliki broj novih učenika koji dolaze iz različitih delova sveta. Njihovo prisustvo dodatno obogaćuje raznolikost naše škole i doprinosi dinamičnom okruženju za učenje”, izjavila je direktorka. Ona je uputila iskrene želje svim učenicima, poželevši im uspeh u akademskim izazovima, sjajne rezultate na ispitima i uspeh u svim budućim poduhvatima.

 

Mentorstvo kao ključni element rada škole

Tamara Ćeranić, zamenica direktorke, takođe je podelila svoje mišljenje o važnosti mentorstva, koje smatra ključnim delom svog rada. „Tokom godina rada u International Schoolu, mentorstvo mi je postalo posebno drago, jer pruža jedinstvenu priliku da se povežem sa učenicima na dubljem nivou. Kao mentori, pomažemo im da se suoče sa izazovima tinejdžerskog perioda, ali i da donesu ključne odluke o budućnosti, poput izbora univerziteta. Naša uloga je da im budemo vodiči i pomognemo im da pronađu ravnotežu u svemu tome”, rekla je Tamara.

International School ostaje posvećen pružanju podrške i visokog kvaliteta obrazovanja za sve svoje učenike, uz jedinstven pristup koji spaja akademsku izvrsnost i pažnju prema individualnim potrebama svakog deteta.