Priručnik za nastavnike i roditelje, pripremljen u okviru Erasmus projekta PT4ASD, je odštampan i spreman za cirkulaciju. Ovaj priručnik sadrži raznovrsne kreativne i edukativne igre koje koriste fizioterapiju kao sredstvo za razvoj socio-emocionalnih veština, neverbalne komunikacije i sposobnosti izgradnje odnosa kod mladih osoba sa autizmom.
Informisanje, obrazovanje i podizanje svesti među profesionalcima i pojedincima zainteresovanim za prilagođavanje praksi učenja za decu sa autizmom
Priručnik integriše nekoliko ključnih elemenata: obrazovanje, učenje kroz igru, socijalizaciju i fizičku aktivnost. Njegov cilj je da informiše, obrazuje i podigne svest među profesionalcima i pojedincima zainteresovanim za prilagođavanje praksi učenja za decu sa autizmom, uključujući nastavnike, istraživače, stručnjake za fizičko i specijalno obrazovanje, roditelje i volontere.
Nadamo se da će ovaj priručnik unaprediti socijalne veštine učenika sa autizmom i doprineti stvaranju inkluzivnijeg okruženja u kojem oni mogu aktivno učestvovati u svakodnevnom životu.