School stories

Od samog početka školske godine, nastavnici su u International School uveli novi način učenja koristeći VR naočare u učionici. Ova uzbudljiva tehnologija omogućava učenicima da izađu izvan okvira udžbenika i direktno se uključe u teme koje proučavaju.

Na času predmeta Science, Year 8 učenici su, zajedno sa nastavnicom Majom Milosavljević, istražili temu Svemira na potpuno nov način. Umesto da samo čitaju o planetama i galaksijama, imali su priliku da ih vide izbliza, uranjajući u čuda univerzuma. Ovakav pristup ne samo da je čas učinio zanimljivijim, već je i pomogao učenicima da bolje razumeju složene koncepte kroz lično iskustvo.

Na času ekonomije, Year 12 učenici su sa nastavnicom Marijom Milić, takođe imali priliku da podignu učenje na viši nivo. Korišćenjem VR naočara, istraživali su koncept proizvodnje u globalnom kontekstu. Posetili su tradicionalne radionice za tkanje širom sveta, stičući uvid u to kako rad i kapital funkcionišu u malim, tradicionalnim industrijama. Zatim su se prebacili u modernu fabriku Tesle, gde su posmatrali automatizaciju, inovacije i napredne tehnologije u praksi. Poređenjem tradicionalne i moderne proizvodnje, učenici su mogli da povežu teoriju sa praksom, čineći ekonomske koncepte konkretnijim i lakšim za razumevanje.

Ova inovativna upotreba VR tehnologije pokazala je učenicima da učenje može da se proteže daleko izvan zidova učionice. Čineći časove interaktivnijim, zanimljivijim i realističnijim, VR pomaže učenicima Internacionalne škole da prodube svoje znanje, istovremeno podstičući radoznalost i kreativnost.