Nastavnica biznisa Tatjana Vilček rešila je da unese malo uzbuđenja u obnavljanje pređenog gradiva, te su se na zabavan način prisećali onoga što su učili o marketingu. Da, obnavljanje može biti zabavno.
Kolike su šanse da vam na pamet padne marketing ako pomenemo kantu za odlaganje papira? Nikakve, zar ne? Ili možda…
Nastavnica je učenike iz Year 13 koji slušaju biznis podelila u dva tima i dala im jednu gumenu lopticu. Tri kante za odlaganje papira bile su postavljene na katedri, na sredini učionice, i predstavljale su tržište – svaka kanta je nosila određeni broj poena – pet, deset i dvadeset. Učenicima su postavljana pitanja iz marketinga, a učenik koji bi tačno odgovorio na pitanje mogao je da baci lopticu u jednu od kanti. Prvi tim je pobedio i učenici su dobili ocene u skladu sa pokazanim znanjem.
Ovo je svakako bilo zabavnije od uobičajenog obnavljanja gradiva, jer su učenici bili veoma motivisani da tačno odgovore na pitanja kako bi dobili mogućnost da pokušaju da ubace lopticu u kantu i tako osvoje određeni broj poena.