U inovativnoj inicijativi International School je uspešno implementirao rezultate projekta „Teach the Future”, integrišući dinamično obrazovanje o klimatskim promenama u svoj nastavni plan i program. Ovaj ambiciozni projekat angažovao je pet posvećenih nastavnika i preko 250 entuzijastičnih učenika, označavajući značajan korak u modernim obrazovnim pristupima.
Nastavnici su besprekorno integrisali resurse projekta u različite predmete, uključujući nauku, matematiku, geografiju, pa čak i engleski jezik. Ovaj multidisciplinarni pristup ne samo da je obogatio nastavni plan i program već je i učenicima pružio sveobuhvatno razumevanje klimatskih promena i njihovih dalekosežnih uticaja.
Istaknute karakteristike projekta bili su inovativna kontrolna tabla i mnoštvo obrazovnih resursa dostupnih i edukatorima i učenicima. Ovi alati pohvaljeni su zbog svoje jednostavnosti za korišćenje i detaljnih informacija koje nude. Kontrolna tabla postala je nezamenljivi deo učenja, omogućavajući učenicima i nastavnicima da interaktivno istražuju i razumeju složene podatke i koncepte koji se odnose na klimu.
„Resursi su revolucionisali način na koji podučavamo o klimatskim promenama”
Nastavnici u International Schoolu izrazili su ogromno zadovoljstvo projektom. „Resursi su revolucionisali način na koji podučavamo o klimatskim promenama”, istakao je jedan od edukatora, ujedno i učesnik na projektu. „Oni nam omogućavaju da integrišemo važne ekološke lekcije u naše redovne predmete na zanimljiv način.”
Uspešna implementacija projekta „Teach the Future” u International Schoolu postavlja presedan za druge obrazovne institucije širom sveta. Demonstrira ogroman potencijal integracije obrazovanja o klimi u različite predmete, pripremajući učenike da budu informisani i odgovorni globalni građani.
Kako se projekat završava, International School se raduje nastavku ovog inovativnog pristupa, inspirišući druge škole da slede primer kako je obrazovanje o klimi moguće učiniti fundamentalnim delom svog nastavnog plana i programa.