Cilj projekta „ONLINE DigCompConsumers” je da nastavnicima pruži alate i znanja kako da edukuju učenike o bezbednosti na internetu i kako da im pomognu da razviju digitalne kompetencije kako bi mogli da funkcionišu u savremenom društvu.
Članovi Instituta za moderno obrazovanje i nastavnici International Schoola Tamara Lazić Kapollas i Nikola Ristić sa obrazovnim stručnjacima iz drugih zemalja učestvovali su na uvodnom sastanku u Milanu (Italija) 31. marta ove godine u okviru projekta „ONLINE DigCompConsumers”. Ovaj projekat okupio je obrazovne stručnjake iz Portugala, Rumunije, Bugarske, Italije, Srbije i sa Kipra koji su posvećeni istraživanju i unapređenju IT kompetencija nastavnika i odlučni da kreiraju efikasnije i kvalitetnije obrazovanje za decu školskog uzrasta od 11 do 14 godina.
Cilj projekta „ONLINE DigCompConsumers” je unapređenje digitalnih kompetencija učenika uzrasta od 11 do 14 godina i razvoj njihovog kritičkog mišljenja i stava prema digitalnom svetu. Kroz gejmifikaciju i inovativnu aktivnu pedagogiju projekt želi da definiše skup kompetencija i razvije inovativni materijal za obuku nastavnika, koji će učenike pretvoriti u aktivne potrošače koji mogu sigurno i asertivno funkcionisati na digitalnom tržištu.
Očekivani rezultati projekta uključuju plan obuke i gejmifikovani edukativni materijal za nastavnike viših razreda osnovnih škola za implementaciju laboratorija u okviru časa o obrazovanju dece potrošača. Takođe projektni rezultat obuhvata digitalnu aplikaciju (repozitorijum) sa treninzima i audio-vizuelnim materijalom o obrazovanju mladih potrošača u osnovnim školama.
Planirano je da na ovom projektu dve godine rade obrazovni stručnjaci iz Portugala, Rumunije, Bugarske, Italije, Srbije i sa Kipra koji će kombinovati svoje kompetencije, stručnost i ljubav prema struci kako bi ostvarili plodonosne rezultate u unapređenju IT kompetencija nastavnika i obrazovanju mladih potrošača.
Kako je digitalna sfera postala sveprisutna u današnjem društvu, obrazovanje o digitalnoj bezbednosti je postalo ključno za razvoj kritičkog mišljenja učenika.