U anketi sprovedenoj tokom poslednje dve nedelje trećeg semestra (22. maj – 5. jun), učenici su tokom evaluacije nastave, profesora i mentora pokazali da su izuzetno zadovoljni kako se onlajn-nastava odvijala, dok je poseban akcenat stavljen i na celokupan kvalitet nastave i kurikuluma u International Schoolu. Test se sastojao od 5 celina: ocenjivan je kvalitet časova, predavanja, mentora, onlajn-nastave, a deo je posvećen i konstruktivnim kritikama i predlozima učenika. Anketirano je 111 učenika, što čini oko 77% ukupnog broja u International Schoolu.
U skladu sa epidemiološkom situacijom i preporukama, učenici International Schoola tokom najvećeg dela drugog polugodišta nastavu su pratili iz udobnosti svog doma, raštrkani po zemlji i regionu. Nedavno završena školska godina stavila je neočekivane izazove pred učenike i nastavnike. Vanredno stanje i pandemija na globalnom nivou učinili su da se obrazovanju pristupi na nov, nesvakidašnji način. Učenje od kuće postalo je novi trend, a privilegovani su bili učenici škola koje su spremne za tehnološke izazove.
Fenomenalna statistika – onlajn-nastava i organizacija ispita na visokom nivou
Čak 90% anketiranih učenika zadovoljno je onlajn-časovima tokom trajanja vanrednog stanja, kao i organizacijom probnih ispita i testova. Takođe, više od dve trećine učenika zadovoljno je interakcijom sa profesorima tokom vanrednog stanja.
Takođe, čak 98% je zadovoljno konsultacijama sa profesorima tokom vanrednog stanja, od kojih je čak tri četvrtine ispitanika izuzetno zadovoljno. Inovativan pristup i zanimljivi časovi, uz mentorski pristup, jesu ono što se pokazalo kao najveći kvalitet koji izdvaja International School.
Zadovoljni učenici i visok kvalitet nastave u International Schoolu
Pored onlajn-nastave, anketa je pokazala da je čak 97% ispitanih učenika zadovoljno kvalitetom nastave u International Schoolu, što je napredak u odnosu na rezultate iz decembra prošle godine.
Kada je u pitanju predmet koji učenici najviše vole i sa kojim su najviše zadovoljni, ističe se engleski jezik. Više od 88% anketiranih učenika veoma je zadovoljno nastavom, dok nezadovoljnih učenika nema. Sjajni rezultati svedoče o kvalitetu časova i sjajnom pristupu profesora, ali i zalaganju učenika u školi u kojoj se nastava odvija isključivo na engleskom jeziku.
Kao škola u kojoj se neguje mentorski pristup, anketa je pokazala da je veza između mentora i učenika na izuzetno visokom nivou, što je rezultiralo visokom prosečnom ocenom od čak 4,59/5. Anketirani učenici posebno ističu podršku mentora, brigu, pristupačnost, iskrenost, razumevanje, prijateljski pristup i zainteresovanost za napredak i razvoj učenika, koja dodatno motiviše učenike.