School stories

Prethodne nedelje International School je pripremio razne aktivnosti kako bi „začinio” početak još jedne školske godine. U „učionici bez zidova” učenici su imali priliku da se druže, ali i da se upoznaju sa znamenitostima grada u kojem živimo.


Kreativne radionice

U sredu su učenici učestvovali u raznim radionicama. Zamislite da slušate sebe od pre nekoliko godina. Učenici Year 10 i Year 11 će to i iskusiti kada se uz video pod nazivom „Vremenska kapsula” budu prisećali svojih početaka u školi.
Učenici Year 12 i Year 13 imali su veoma zahtevan zadatak – spojili su svoje veštine i različite umetnosti i napravili zanimljiva dela kojima su prikazali savete i smernice za akademski napredak u International Schoolu. Inspirisali su nas svojom kampanjom „Vršnjačko nasilje je dosadno”, koja je sve motivisala da budu dobri jedni prema drugima.

Hajd park i zemunski lavirint

Pravi mentalni i fizički izazov čekao je učenike Year 10 i Year 11 u Hajd parku. International School je u četvrtak organizovao orijentiring, koji je mnogo više od obične šetnje parkom. Učenici su uživali u aktivnostima u kojima su se snalazili u prirodi i prevazilazili razne prepreke.
I učenici Year 12 i Year 13 započeli su avanturistički ovu školsku godinu. Zemunski lavirint je bio prava mentalna i fizička vežba u vidu niza pitanja, čiji su odgovori odavali narednu lokaciju. Podeljeni u manje grupe, učenici su dobijali zagonetke i mape kako bi rešili izazove koji su im omogućili da nauče mnogo toga o Zemunu.

Sportski dan na Adi

Petak je bio rezervisan za uzbudljive sportske aktivnosti na Adi. Poštujući sve mere fizičke distance, učenici su se zajedno sa nastavnicima oprobali u odbojci, fudbalu, krosfitu i jogi. Kako su bili podeljeni u grupe, aktivnosti su trajale od 10 do 16 časova. Uz dobro raspoloženje i sportski duh, učenici su uživali u ovom nezaboravnom danu.
International School nastoji ne samo da svojim učenicima pruži najbolje obrazovanje i da razvije njihov duh već pažnju poklanja i negovanju njihovih zdravih navika. Ovo je glavni razlog zbog kojeg škola organizuje jedinstvenu i zabavnu „učionicu bez zidova”, u kojoj učenici razvijaju svoju ličnost.