School stories

Učenici Year 8 nedavno su pokazali svoj preduzetnički duh kroz projekat „Lemonade Stand”, realizovan u okviru predmeta Biznis, pod vođstvom nastavnice Marije Milić. Tokom ove praktične aktivnosti učenici su osmislili sopstvene recepte za limunadu, kreirali jedinstveni vizuelni identitet brenda i primenili marketinške strategije koje su učili na času.

Od upečatljivih natpisa do ubedljivih slogana, učenici su iskoristili svaku priliku da svoje znanje iz oblasti biznisa primene u praksi. Međutim, projekat nije bio samo u znaku pravljenja i prodaje osvežavajuće limunade – imao je i dublju svrhu. Celokupan prihod od prodaje doniran je u humanitarne svrhe, čime je ovom iskustvu dodat sloj empatije i društvene odgovornosti.

Kroz ovaj projekat učenici su razvili i akademska i praktična znanja iz oblasti marketinga i preduzetništva, a podstaknuti su i da razmišljaju o značaju saosećanja, timskog rada i korišćenja svojih veština na način koji doprinosi pozitivnim promenama u njihovom okruženju. Projekat je bio dragocen podsetnik da učenje prevazilazi okvire udžbenika.