Učenici iz Lower Secondary programa u našoj školi započeli su uzbudljiv interdisciplinarni projekat gajenja biljaka, pod vođstvom nastavnice biznisa Marije Milić, koji će trajati naredna dva meseca. U projekat su uključeni svi učenici Lower Secondary programa, a učenici iz Year 8 su prvi posadili svoje cveće. Projekat je osmišljen da pomogne učenicima u razvoju ključnih veština kao što su donošenje odluka, timski rad, saradnja i komunikacija.
Učenici će učestvovati u internom takmičenju kako bi videli ko može da posadi i neguje najlepše aranžirane biljke. Ovaj takmičarski element podstiče kreativnost i odgovornost kod učenika dok brinu o svojim baštama.
Nastavnica Milić zadala je učenicima da kreiraju svoje biznis planove, vodeći ih ka kritičkom razmišljanju o upravljanju i održavanju biljaka. Takođe će morati da predaju izveštaj o uspehu novih sorti cveća koje su zasadili u mini stakleniku.
Značaj gajenja biljaka za akademski i lični razvoj učenika
Ovaj projekat je od velikog značaja za razvoj učenika, jer nudi spoj praktičnog i teorijskog učenja. Omogućava im primenu poslovnih koncepata u stvarnim situacijama, razvija osećaj odgovornosti i unapređuje njihove veštine rešavanja problema, što je ključno za njihov akademski i lični rast.