International School je obavio i evropsku diseminaciju Priručnika igara, ključnog rezultata Erazmus+ projekta „Fizička terapija kao alat za razvoj socioemocionalnih veština, neverbalne komunikacije i veština uspostavljanja odnosa kod mladih sa ASD” (PT4ASD). Ovaj resurs je nastao kroz saradnju partnera iz Turske, Irske, Danske, Grčke, Španije i Srbije i sadrži inovativne igre osmišljene za decu i mlade sa autizmom.
International School je zajedno sa međunarodnim kolegama radio na pružanju podrške vaspitačima, roditeljima i volonterima koji rade sa decom iz spektra autizma. Učesnica projekta iz International Schoola Lora Mitić realizovala je diseminaciju u Podgorici. Tom prilikom priručnik je predstavljen u Resursnom centru za decu i mlade Podgorica i JU Dnevnom centru za decu i omladinu sa smetnjama i teškoćama u razvoju. Ova aktivnost je izazvala veliko interesovanje crnogorskih kolega, a prisutnima su podeljeni primerci priručnika.
Inovativne igre za decu i mlade sa autizmom
Priručnik PT4ASD pruža praktične alate za vaspitače, volontere i roditelje kako bi podržali socioemocionalni, kognitivni i komunikacijski razvoj dece sa autizmom. Igre podstiču interakciju i komunikaciju, omogućavajući deci aktivno učešće i stvarajući smislena i zanimljiva iskustva u učenju.
Projekat je okupio stručnjake iz različitih oblasti kako bi kreirali sadržaje koji su prilagodljivi i kulturno relevantni. Na taj način priručnik je postao dragocen resurs za obrazovne zajednice širom Evrope, podržavajući ciljeve projekta u promociji inkluzivnog obrazovanja i učenja kroz igru kao metode za razvoj.
Završetkom ovog dvogodišnjeg projekta Priručnik igara je sada dostupan široj javnosti. Podržavajući decu, roditelje i volontere, projekat naglašava svoju posvećenost inkluzivnom obrazovanju i dobrobiti svih učenika.