School stories

Na nedavno održanom interdisciplinarnom času nastavnik globalnih perspektiva Miloš Slavković i nastavnica engleskog jezika Ljubica Pavasović zajednički su radili na tome da pomognu učenicima Year 10 da razviju jače akademske veštine pisanja povodom ispita koji ih očekuju.

Fokus časa bio je na strukturisanju proširenih odgovora, s posebnim osvrtom na pitanje broj četiri na ispitu iz globalnih perspektiva, koje zahteva od učenika da daju preporuku i opravdaju je pomoću dokaza i različitih stavova.

Nastavnica Ljubica je održala prezentaciju o tome kako se sastavljaju jasne teme, teze i koherentna argumentaciona struktura, što su ključni elementi efektivnog akademskog pisanja. Nakon toga, nastavnik Miloš je vodio učenike kroz primer zadatka na temu politike za smanjenje kriminala, pomažući im da analiziraju izvore, uporede argumente i formulišu uravnoteženu i dobro potkrepljenu preporuku.

Ovako organizovan čas omogućio je učenicima da uvide koliko su veštine pisanja važne za razvoj kritičkog mišljenja i postizanje boljih rezultata na ispitima iz različitih predmeta.