School stories

U International Schoolu verujemo u moć međugeneracijske saradnje, jer ona jača osećaj zajedništva, razvija akademske veštine i gradi samopouzdanje među učenicima. Savršen primer takve saradnje videli smo kada su učenice iz Year 11 prisustvovale času Sciencea za učenike iz Year 7. Tom prilikom starije učenice pružile su podršku mlađim učenicima u pripremi za test i zajednički su rešavali logičke zadatke.

Ovakve interakcije su od velikog značaja, jer omogućavaju mlađim učenicima da uče od starijih vršnjaka i iskoriste njihovo znanje i iskustvo, dok istovremeno podstiču razvoj liderskih i mentorskih veština kod starijih učenika. Pored akademske podrške, ove aktivnosti promovišu timski rad, empatiju i stvaraju pozitivno okruženje za učenje.

Ova inicijativa se savršeno uklapa u naš program Peer Tutor, koji omogućava učenicima da tokom školske godine pomažu jedni drugima u različitim predmetima. Ovakav vid podrške donosi brojne beneficije – pomaže u boljem razumevanju gradiva, razvija komunikacijske veštine i gradi bolje odnose između učenika različitih generacija. Podrška koju stariji učenici pružaju ne samo da poboljšava akademski uspeh mlađih već i podstiče kulturu saradnje.

Podsticanjem spontanih oblika vršnjačke saradnje, International School osigurava da učenici napreduju ne samo akademski već i u socijalnom smislu, pripremajući ih da podržavaju druge i budu svestrani pojedinci u budućnosti.